Пошуковий запит: (<.>A=Плахотник О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Плахотник О. М. Встановлення переліків профілактичних робіт з підтримування працездатності системи живлення дизелів автомобілів КамАЗ-5320 [Електронний ресурс] / О. М. Плахотник // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2010. - Вип. 7. - С. 154-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2010_7_36
|
2. |
Плахотник О. В. О некоторых маргинальных дискурсах в образовании: дискурс телесности [Електронний ресурс] / О. В. Плахотник // Гуманітарний часопис. - 2007. - № 3. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2007_3_12
|
3. |
Плахотник О. В. Дискурс как понятие: философско-методологический потенциал [Електронний ресурс] / О. В. Плахотник // Гуманітарний часопис. - 2009. - № 3. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2009_3_5
|
4. |
Бондарева Л. М. Дослідження впливу фрезування на чисельність яблуневого плодового пильщика (Hoplocampa testudinea Klug. ) в умовах Лісостепу України [Електронний ресурс] / Л. М. Бондарева, О. С. Плахотник // Садівництво. - 2012. - Вип. 66. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sadiv_2012_66_20
|
5. |
Коваленко О. В. Інституційні засади розвитку ефективної системи управління витртами [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко, О. О. Плахотник // Бізнес-навігатор. - 2011. - № 2. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2011_23_32
|
6. |
Плахотник О. Эротология классной комнаты [Електронний ресурс] / О. Плахотник // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_6_12 The problem of the place, role, mechanisms, and the latent potential of eros in education. We analyze the phenomenon of education through the prism of the concept of seduction or seduction. Presented an educational model in which teachers work with the audience is built on the principle: a prelude, growth, culmination, denouement, and that leads to a qualitatively new integration into the experience. A parallel between the process of teaching and the process of seduction. Accentuated that the student-teacher ratio in the ideal - a relationship, filled with erotic, amorous feelings and love experiences between student and teacher can acquire an erotic coloration varying degrees of severity.
|
7. |
Плахотник О. В. Интерактивная стратегия высшего образования [Електронний ресурс] / О. В. Плахотник, А. Л. Кондратюк // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 31. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_31_9
|
8. |
Плахотник О. Радикальные педагогики в контексте "студентоцентрированного” социогуманитарного образования [Електронний ресурс] / О. Плахотник // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 4. - С. 171-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_4_10
|
9. |
Плахотник О. В. Підготовка майбутніх фахівців вищої школи до професійного самовдосконалення [Електронний ресурс] / О. В. Плахотник, І. А. Соколовська, О. М. Гончаренко, Ю. О. Юхно, В. А. Цимбал, Р. І. Будагов // Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2021. - Вип. 2. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scjkhna_2021_2_6
|